bior tak lekang dek panas

apo nak jadi, jadila.. den tak kiro.. den nak jugak guna loghat N9 biorpun den ni anak Jawa lahir kek Kuching tapi dibosarkan di Johor. den bersyukur ngan segalo kurniaan Allah pado den. semoga Allah makbulkan satu yo permintaan den.. "golongkanlah aku dalam golongan yang sedikit itu ya Allah" aminnnn

Friday, January 13, 2012

risau

assalamualaikum teman tersayang yang sudah lama tidak ku jenguk. aku minta maaf kerana terpaksa mengadu kepada mu. Aku punya Allah dan aku adalah hambanya tapi aku tak mampu menyimpan seorang diri perasaan ini. aku sayangkan suami ku dan dia sekarang sedang keseorangan di hospital. aku tidak dapat menjenguknya kerana deadline. ya Allah lapangkan rezeki kami supaya aku dapat tidak bekerja dan boleh menguruskan keluargaku tanpa dibelenggu kerisauan yang amat dahsyat ini

No comments:

Post a Comment