bior tak lekang dek panas

apo nak jadi, jadila.. den tak kiro.. den nak jugak guna loghat N9 biorpun den ni anak Jawa lahir kek Kuching tapi dibosarkan di Johor. den bersyukur ngan segalo kurniaan Allah pado den. semoga Allah makbulkan satu yo permintaan den.. "golongkanlah aku dalam golongan yang sedikit itu ya Allah" aminnnn

Thursday, May 26, 2011

idea!

satu-satunya anugerah tuhan yang tidak ternilai dan tidak dapat dibayar dengan apa-apa juga pampasan - IDEA.

dan akulah insan yang paling bertuah andainya tiba-tiba idea mencurah-curah datang tanpa perlu aku koyakkan kulit kepala lalu mengeluarkan otak merah untuk diperah sekuat-kuat hati.

begitu teruk kah hendak dapat ilham ni? yaaa memang teruk, tersangat teruk.

kenapa orang lain boleh menulis tanpa henti dan tidak pernah berdepan masalah kekeringan idea?

ntah lah aku tak ada jawapan untuk itu. aku pasrah tetapi tidak berputus asa. aku akan teruskan juga perjuangan ini sehingga ke titisan darah terakhir!

No comments:

Post a Comment