bior tak lekang dek panas

apo nak jadi, jadila.. den tak kiro.. den nak jugak guna loghat N9 biorpun den ni anak Jawa lahir kek Kuching tapi dibosarkan di Johor. den bersyukur ngan segalo kurniaan Allah pado den. semoga Allah makbulkan satu yo permintaan den.. "golongkanlah aku dalam golongan yang sedikit itu ya Allah" aminnnn

Sunday, January 2, 2011

Mungkin kah (2)

Setiap kali aku mendengar lagu Mungkin - Anuar Zain, aku pasti teringatkan Mie. Patutkah aku mencari Mie? Untuk apa ya? Untuk menghilangkan rasa bersalah dan berdosa aku kepadanya? Wajarkah?

Untuk sekian kalinya... maafkan lily. Memang ku kesal atas apa yang terjadi. Namun ku yakin bahawa Allah juga yang mengaturkan semua ini. Mie.. alfatihah untuk mu andai dirimu sudah tiada di dunia.

Dan ini adalah kali terakhir aku menulis nama mu. Aku doakan semoga Allah merahmati dirimu kerana kau adalah lelaki yang paling baik pernah kutemui.

No comments:

Post a Comment