bior tak lekang dek panas

apo nak jadi, jadila.. den tak kiro.. den nak jugak guna loghat N9 biorpun den ni anak Jawa lahir kek Kuching tapi dibosarkan di Johor. den bersyukur ngan segalo kurniaan Allah pado den. semoga Allah makbulkan satu yo permintaan den.. "golongkanlah aku dalam golongan yang sedikit itu ya Allah" aminnnn

Tuesday, January 18, 2011

Ya Allah Panjangkan Umurku..Aminnn

Hari ini aku menatap gambar lama semasa aku berada di sekolah menengah... tingkatan tiga kot? Ntah tak ingat plak. But one thing for sure... cepatnya masa berjalan. Tak sangka aku masih hidup sehingga hari ini. Maha Suci Allah. Thanks Allah. Alhamdulillah. Aku dulu selalu merenung langit. Aku suka melihat gumpalan awan yang suci lagi putih macam kapas. Kadang-kadang aku wish nak lihat angle terbang-terbang kat situ. Atau ada miracle happens yang aku je aware. Hahaha itulah aku masa dulu-dulu - suka berangan!

What happen now? Usiaku hampir mencecah 40. Wow! Alhamdulillah, panjang umurku. Ya Allah, Engkau yang Maha Berkuasa Lagi Maha Pengasih, daku mohon dipanjangkan lagilah umurku dan dengan umurku yang panjang itu, aku beroleh keberkatan dari Mu dan aku boleh berusaha menambahkan lagi amal ibadatku kepada Mu yang Allah. Aminnn

No comments:

Post a Comment