bior tak lekang dek panas

apo nak jadi, jadila.. den tak kiro.. den nak jugak guna loghat N9 biorpun den ni anak Jawa lahir kek Kuching tapi dibosarkan di Johor. den bersyukur ngan segalo kurniaan Allah pado den. semoga Allah makbulkan satu yo permintaan den.. "golongkanlah aku dalam golongan yang sedikit itu ya Allah" aminnnn

Monday, June 27, 2011

Sehari di Penang

Dah lama tak naik flight.. alhamdulillah merasa gak hari ni saya naik kapai terobang.. Air Asia. Rupa-rupanya senang bangat nak check in. LCCT tu tidak le beso sangat rupanya. Biarpun agak lambat gak la saya sampai kat terminal sebab tak tahu nak bajet masa tapi alhamdulillah berkat doa suami tercintaku semuanya Allah permudahkan. Seronok gak naik Air Asia biarpun tak de air jus percuma hahahaha semua kena bayor uu.. tak lalu i.. mahai beno.. bako kang baru tauu..

Dari terminal kapai terobang tu.. ada budak2 USM ambik. Iyolah miko yang mengambik nyo sobab miko gak yang mengatur bengkel nyo hehehehe.. Saya ke Penang ni bukan makan angin tapi kono buat kojo. Ada Bengkel Interaksi Saintis - Wartawan: Kewartawanan Sains & Alam Sekitar di Universiti Sains Malaysia, Pulau Pinang dari 28 hingga 29 Jun.

Macam terer sangat saya ni dalam bab bab Sains dan Alam Sekitar.. hahha Alhamdulillah terpilih untuk ke bengkel ni.. dapat gak release tensen. Cuma rindu laa malam-malam macam ni tak ada suara suami dan anak-anak. Sabar je laa ye.. udah namanya berbengkel.. terpakse lee sabar heheheh.

Nanti kita cerita part dua hari pertama kita kat sini.. now nak tidor dulu tadi udah penat mengukur jalan hahaha... gud nitesss all.

No comments:

Post a Comment