bior tak lekang dek panas

apo nak jadi, jadila.. den tak kiro.. den nak jugak guna loghat N9 biorpun den ni anak Jawa lahir kek Kuching tapi dibosarkan di Johor. den bersyukur ngan segalo kurniaan Allah pado den. semoga Allah makbulkan satu yo permintaan den.. "golongkanlah aku dalam golongan yang sedikit itu ya Allah" aminnnn

Thursday, December 30, 2010

Mungkin kah?

Dah masuk maghrib. Sebelum solat... nak tulis sesuatu dulu. Dua hari lepas aku mimpikan Mie. Apalah khabar Mie agaknya? Masih hidupkah Mie atau ? Sungguh.. aku tak dengar apa-apa berita lagi selepas perpisahan kami. Rindukah aku yang menyebabkan aku bermimpikan dia? Adakah rasa rindu kepadanya? Atau mimpi itu berpunca dari perasaan bersalah aku kepadanya? Tega benar aku ini. Meninggalkan seseorang yang teramat menyayangi diriku kerana dia itu sakit! Zalimnya aku!

Mie.. maaf dan ampunkan lily..

No comments:

Post a Comment