bior tak lekang dek panas

apo nak jadi, jadila.. den tak kiro.. den nak jugak guna loghat N9 biorpun den ni anak Jawa lahir kek Kuching tapi dibosarkan di Johor. den bersyukur ngan segalo kurniaan Allah pado den. semoga Allah makbulkan satu yo permintaan den.. "golongkanlah aku dalam golongan yang sedikit itu ya Allah" aminnnn

Thursday, April 28, 2011

kisah hari khamis

semalam aku cuti. habis aku redah semua bank termasuk bangunan pnb untuk menguruskan pelbagai macam hal.

dan hari itu barulah aku tahu yang aku ini sebenarnya sudah diisytiharkan black list. fuyohhh... tak sangka kan?

aku yang tak ada kad kredit dan tak ada personal loan rupa-rupanya black list kerana menjadi penjamin kak linda dan baby. huh..... dunia dunia.. siapa tahu apa akan berlaku keesokkan hari nya.

No comments:

Post a Comment